Re: komputronik - reflekse sfrustrowanego klienta

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 19:39:17 MET
Message-ID: <cq9qkq$n6v$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dariusz Flakowski wrote:
> Sklep przyjął to do wiadomości i poprosił o odesłanie do siedziby
> firmy na mój własny koszt.

Dostałem raz z Komputronika uszkodzony (mechanicznie - widać było, że
upadł) dysk twardy. Firma poprosiła o odesłanie (nie pamiętam już, żebym
sie wtedy wkurzał, więc raczej to było na ich koszt), przeanalizowała
problem i po jakimś czasie otrzymałem nowiuteńkiego twardziela.

k,
Received on Tue Dec 21 19:40:15 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Dec 2004 - 19:51:23 MET