Re: Jaka plyta pod Prescotta 3.2 s478...????

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 16:49:53 MET

"matti" <matti_@tenbit.pl> wrote in message
news:cq7evn$et4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
Ja

> hmmm...no wlasnie czym schlodzic tego procka ...wiadomo ze to grzalki
> straszne..70 stopni jak w morde strzelil...thermaltake tower???....mam
bude
> chiefteca z taka gustowna polka nad plyta wiec patrzac na layout ic7
> odpadaja wieksze pentagramy czy zalmany bo nie zmieszcze tego ...

Jesli nie odstraszy Cie cena - bierz Thermalright'a XP-120. Na IC7 (zaleznie
od tego jak sobie zamontujemy) zostaje ok 3cm miejsca nad gorna krawedzia
plyty. Do tego np. wiatrak GlacialTech'a za 40zl (ok.900obr) i masz
nieslyszalne, bardzo wydajne chlodzenie procka...
Jak chcesz zobaczyc, jak faktycznie wyglada to na plycie, moge pstryknac
pare fotek.