Re: Komputer czasami sam sie restartuje

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 16:43:23 MET

Użytkownik "Ramirezz" <melody-one@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:cq9fd5$hrb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> przewidziec..
>

> Nadmierne nagrzanie nie może być przyczyną skoro po nocy on odpala ale sie
> nie chce uruchomić i nie ma nawet tego początkowego piiiip które
> sygnalizuje
> start systemu.

Ja mówiłem o długotrwałym procesie grzania się elementów płyty głównej
ogólnie - w przeciągu miesięcy a nawet lat.
Na mysli mialem "nadmierne" grzanie ale nadmierne dla kondesatorow -
ponieważ tandetne kodensatory nie wytrzymują pewnych temperatur pracy i w
dluzszym okresie czasu wysychaja szybciej niz powinny.
Tak apropos - mam wlasnie zgloszony przez kolege dokladnie taki sam
przypadek - po wylaczeniu kompa np. na noc pozniej z rana nie da rady go
uruchomic. Niby sie wlacza, ale nie startuje jak nalezy, dopiero po kilku
restartach odpala prawidlowo. Niebawem bede musial sie za to zabrac ale
domyslam sie ze to kondensatory bo do tej pory komp chodzil wysmienicie.

> Kiedys wyjelam kosci pamieci i tez nie bylo tego piiip. Może
> cos nie kontaktuje i on czasem nie widzi kości pamięci albo widzi i
> przestaje i stąd ten restart?

Bez kosci pamieci to mial prawo wogole nie wystartowac...

--
pzdr
rb