Re: wolny komputer i karta TV

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 13:44:50 MET

Moge Ci polecic karte TV Leadtek Winfast 2000 XP Expert. Kosztuje ok 240zl
nowa. Chyba jeszcze najlepsza z ogole dostepnch. Co do kompresji sprzetowej
to raczej zadna karta TV nie ma. Ale spokojnie na takim procku na twoj mozna
zgrywac do MPEG2. Ja mam Durona 1200 i bez problemu sobie radzi. Jak chcesz
moge ci podeslac probke jak wychodzi obraz zgrywany z TV skompresowany w
DivX. Jak do zgrywania VHS i innych to jest ta karta wystarczajaca.
Wystarczy miec dobre kodeki, programy, w miare szybkiego procka, miejsca na
dysku i naprawde mozna uzyskac dobry efekt.