wolny komputer i karta TV

Autor: Marek <ANTYSPAMmarek_g_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 12:47:48 MET

Mam kompa :
MB: MSI K7T TURBO (KT133A)
Athlon XP 1800+
768 MB RAM (PC 133)
MATROX G550 DH

Ponieważ "umarł" mój wysłużony magnetowid (da się odtwarzać, nagrywanie
niemożliwe), pomyślałem sobie, że warto kupić karte TV i zapomnieć o
niewygodnych i duzych kasetach VHS.

Może mi ktoś doradzić model karty ? Problem w tym, że wolałbym kartę ze
sprzętową kompresją do MPEG2 /4 (kiedyś w chip-ie był artykuł o chipsecie
zapewniającym sprzętową kompresję, ale nic o kartach TV-miały sie pojawić)
,by nie obciążać procesora.

Pożądane funkcje:
1. dobry tuner TV/radiowy
2. nagrywanie programów tv z przyzwoitą jakością (DVD ??)
3. (niekoniecznie) nagrywanie programów radiowych (kompresja do mp3
sprzętowa /programowa)
4. zgrywanie materiału z wejścia s-vhs /cinch
5. podgląd/odtwarzanie materiału video na TV podpiętym do mojego matroxa.

PS.
3 można pominąć, najważniejsze 1 i 2, ważne 4 (zgranie kaset video)

--
Marek