Re: jaki notebook do 7000pln?

Autor: Xob7 <grupawsparcia_at_poczety.wczoraj.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 12:18:06 MET

> Polecam IBM, HP Compaq, Dell, Toshiba,
> ewentualnie Acer, California Access, Asus lub Fukitsu-Siemens,

do pracy polecam HP nx5000
mam, ostatnio testowany na trasie katowice - lublin ( pociag )
przez spora czesc drogi byl net ( jak ja sie ciesze ze tyle sieci wifi nie
ma WEPu i ma wlaczone dhcp )
na bateriach sprawdzone 4.50 minut ( aktywna praca .... ) po wrzuceniu
drugiej batt do multibaya jest bez mala 9 godzin

zwroc tylko uwage na to aby wziac PentiumM a nie Celka ( bo wiem ze chyba sa
w tej serii )
to tego 512 MB pamieci ( a sa tez 256 MB )

naprawde warto zainwestowac w ta maszynke.
przesiadlem sie z desktopa wlasnie na takie cos i.. dziala i to bardzo
dobrze