Re: jaki notebook do 7000pln?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 20:26:17 MET

"MK" <miloszk-portal@wp.pl> wrote in message
news:cq6vdk$k2k$1@news.dialog.net.pl...
> Do wszelkich zastosowan (ale nie musi byc to panoramiczna stacja
> graficzna)
>
> centrino koniecznie, jakas inna grafika niz intel 855, 15'', 3 lata
> gwaracji
> ma ktos cos takiego, aby podzielic sie wrazeniami?

Polecam IBM, HP Compaq, Dell, Toshiba,
ewentualnie Acer, California Access, Asus lub Fukitsu-Siemens,

Centrino nie zużywają tak szybko baterii, ale ich wydajność jest przeciętna,
ja bym polecił AMD 64 - super szybkie, przydatne przy poważnych
zastosowaniach,
z drugiej strony z szybką kartą (ATI Mobility) to jest tylko godzina zabawy
na akumulatorze...