Re: KUPIĘ monitor 17"

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 10:28:57 MET

Tue, 21 Dec 2004 00:56:30 +0100, na pl.comp.pecet, Proximus napisał(a):

> Nie oszczędzaj na wzroku, kup nowy! Na używanym "zaoszczędzisz"
> maksymalnie 200 zł, a nie masz gwarancji, jakość obrazu kiepską i pewnie
> jakiś no name. Zobacz LG:

A przepraszam, jak kupi uzywany to bedzie gorszy?

A jak ten nowy bedzie mial pol roku i bedzie mozna powiedziec ze jest stary
to tez bedzie psul wzrok?

A jak kupi nowy i bedzie wymienial co pol roku to wzrok pozostanie idealny?

BZDURY GADASZ!

Uzywane monitory to po prostu uzywane monitory. Uzywany procesor nie ma
zazwyczaj slabszej mocy niz nowy o tych samych parametrach. I monitor
takze, no chyba ze mowimy o 5-cioletnich dziadkach. A LG to akurat niezbyt
szczesliwy wybor, w tej cenie daloby sie cos lepsiejszego wynalezc. Choc
wszystko zalezy od zastosowan, a tych autor nie podal niestety.

Przy uzywanej maszynie trzeba troche bardziej uwazac, czasem sie trafiaja
naciagacze z poremontowanymi maszynami i wciskaja buble. Trzeba poprosic
bezwzglednie zeby to wlaczyl, popatrzec, podlubac w opcjach, zmienic
rozdzielczosc na taka w jakiej chce sie docelowo pracowac - i niech
minimalnie bedzie przy niej te 85hz. Ja bym jeszcze szukal czegos
plaskiego, odczulem duza roznice po przesiadce z globusa :)

Tak a'propos wzroku - jesli juz sie tak Proximusie podburzasz zeby wzrok
oszczedzac, to nie rozmawiajmy w ogole o CRT tylko o LCD. Ale to inna klasa
cenowa.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl