Re: KUPIĘ monitor 17"

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 00:56:30 MET

Dnia 2004-12-20 23:22, Użytkownik Maciej Jasiński napisał:

> Witam!!
> Mam zamiar kupić jakiś monitorek
> Patrząc na moją kieszeń niestety musi być używany
> Rozmiar przekątnej to 17"

Nie oszczędzaj na wzroku, kup nowy! Na używanym "zaoszczędzisz"
maksymalnie 200 zł, a nie masz gwarancji, jakość obrazu kiepską i pewnie
jakiś no name. Zobacz LG:
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=480
Ceny chyba od 609 do 700 zł

> Jak macie jakieś oferty lub wskazówki gdzie kupić (mazowieckie) to piszcie

Tylko nowy. Na wzroku się nie oszczędza.

> Wszystkim dziękuję za pomoc i życzę miłych, radosnych, wesołych i spokojnych
> świąt!!!!

Najlepiej bez komputera i offline :-)

--
Proximus