Sempron box i obroty wentyla ...

Autor: Dan <danherWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 05:41:13 MET

Mam Semprona 2800+(Box) na plycie ASUS A7N8X-X.Funkcja Q-FAN jest wylaczona
wiec wiatrak na procku powinien krecic sie na "maxa".Kreci sie ale maksymalnie
ok 3200 obr.Temperatura : zaczyna sie od ok 36 stopni pozniej w spoczynku ok 45
stopni a w stresie ok 60.Wiatrak caly czas 3180 - 3200 i ani grama wiecej.Do
tego mam 2 wiatraki w obudowie - przod i tyl. Cos chyba jest nie tak.Proc
oczywiscie nie krecony caly zestaw niezbyt wymagajacy zasilacz FEEL 350
W.Obroty wentyla na procku sa chyba za niskie - a moze "ten typ tak ma" ???