Re: dysk 2MB a 8MB cachu-odczuje roznice??

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 04:01:52 MET

"azbest" 561200154.20041221031648@poczta.onet.pl

> no to powiedz to komus kto sie nie zna sie i nie widzial
> wczesniej modeli 2,5", a na necie nie ma testow dyskow 2,5"....
> Co pojsc do sklepu, przetestowac, oddac, wziasc drugi
> i pozniej z powrotem wziasc pierwszy ? Tak to sobie
> wyobrazasz...?

To chyba nie jest moją winą, że w Polsce kupuje
się kota w worku lub jak kto woli -- w ciemno.

Normalnie powinni być pod ręką w sklepie doradcy, powinna być
możliwość przetestowania do bólu (do woli?) tego, co chcemy
zakupić, powinna być możliwość zwrócenia (bez zbędnych słów
i dokładnych tłumaczeń) towaru z jednoczesnym odebraniem
pieniędzy, o ile od dnia zakupu minęło niewiele (siedem?)
dni, powinny być udostępnione wiarygodne (dokonane przez
wiarygodne osoby czy organizacje) testy, opisy, porównania...

Nie ma tego, bo kupujący nie marudzą, nie wybredzają,
kupują to, co sprzedawca sprzedaje, co akurat jest,
co kupili sąsiedzi lub znajomi ewentualnie rodzina itp. :)

-=-

Przykład z życia:

 -- Tłumaczę kobiecie w dziekanacie (pracowałem wówczas na uczelni)
    że czegośtam nie można wydrukować na jej drukarce, gdyż do tego
    potrzeba hp pcl 5 co najmniej, a jest tymczasem hp pcl 3. Obok
    nas stoi człowiek z białostockiego sklepu Optimusa i twierdzi,
    że coś mi się pomyliło, :) bo przecież ŻADNA drukarka Hewletta
    Packarda NIE MA na swym pokładzie ŻADNEGO hp pcl...

  -- A co ma, jeżeli wolno zapytać?

    Rozmowę naszą kontynuowaliśmy w jego sklepie, gdzie zdjąłem
    z półki kilka instrukcji drukarek laserowych i atramentowych
    Hewletta Packarda, i pokazałem mu, że jednak ;) hp pcl jest
    na ich pokładach, na co on mi odpowiada, że w instrukcjach
    najwyraźniej jest błąd, :) bo NA PEWNO hp pcl w drukarkach
    Hewletta Packarda NIE MA. :)

Dziś w tym miejscu sympatyczne dziewczyny sprzedają porcelanę itp. :)

Ja także :) u nich kupowałem. :)
(porcelanowe filiżanki;
może -- to do wtajemniczonych -- niemagiczne i nie { } japońskie,
lecz polskie, i niecieniuteńkie, ale jednak porcelanowe)

-=-

 http://www.google.pl/search?hl=pl&q=hp+pcl&lr=

E. :)