Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: nomysz <szymont_at_tlen_usun_.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 02:40:06 MET

BliSki. wrote:

> Celeronów moze i tak.
> Ale Pentium M czasem jest wyższa niż desktopowego.
> Dla przykładu: http://www.chip.pl/arts/n/article_120428.html

No nie... takimi artykulami to mozna sobie te tego... podetrzec. Pentium
M jest mniej wydajny od P4. Poza tym dlaczego do notebooka tylko
procesor mobile? A jezeli chce mieć komputer w miare wydajny ale bez
wielkiego monitora, skrzynki pod stolem i plataniny kabli? Hmm... czy
tzw. desktop replacement nie jest dobrym rozwiazaniem ? Pentium M ladnie
sie reklamuje - mozna biegac po trawie i kozystac z internetu, niz poza tym.

> Dobre firmy dają tylko procesory mobilne, dlatego nie przeszkadzają one w pracy.
> Mówiąc inaczej pokaż mi ceniącą się firmę, która w mocnym notku
> daj procesor desktopowy.
> Sa tylko Mobile i to wręcz z technologią Centrino.

Pokazac? Dell, HP, Compaq. Zerknij na odpowiednie strony, bo nie chce mi
sie szukac linkow.

Pozdrawiam
Sz