Re: zasilacz czy chlodzenie?

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 01:45:01 MET

Dnia Tue, 21 Dec 2004 01:10:56 +0100, steensh napisał(a):

> Witam,
>
> Mam problem z ciaglymi zwisami kompa. Dosc rzadko sa to BSODy
> (IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, processr.sys, 0x001d), jednak najczesciej komp po
> prostu przestaje odpowiadac (nie mozna poruszyc myszka etc.).
> Przez jakis czas mialem rozkrecona obudowe i postawiony obok kompa taki
> duzy wiatrak do chlodzenia pomieszczen i wtedy w miare mozna bylo
> pracowac. Pozniej zaczely sie coraz czestsze zwisy + duzo kurzu nawianego
> przez wiatrak, wiec zrezygnowalem z tego wiatraka. Teraz, gdy obudowa jest
> [...]

Jesli to w speedfanie 49stopni to procesor i to jeszcze jak nic nie robisz
to chlodzenie zmien obowiazkowo na procku. Minimum jakikolwiek Pentagram do
tego procka.
Jak pamietam to wlasnie Athlon 1,4 TB byl najwiekszym "palnikiem" do czasu
prescotta. Poza tym pasta koniecznie, nie za duzo!!!
Jesli chodzi o zasilacz to jesli to komp 3-4 letni to zasilacz jest jeszcze
w miare przyzwoity, to dopiero niedawno zaczeli robic kaszanki 300W co tak
naprawde maja 150W :D
A tak "na przyszlosc" to moglbys zmienic ten zasilacz. Porzadna 300W
kosztuje od 100zl (Modecom, Fortron, Huntkey, Chieftec) ten ostatni
drozszy...
Jeszcze jedno....... poszukaj jeszcze nowego biosu do plyty glownej, wiesz,
kalibracja napiec czy temperatur w nowych wersjach biosu czesto bywa, nie
we wszystkich ale warto sprobowac.

Pawel

--
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)
---ThermalRight SP-94 + DELTA EFB0912HHE,