Re: nec fe991sb ostrość

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 23:58:36 MET

przecież fe991sb to diamontron - to samo co trinitron! Posiadam iiyamę na
diamontronie i muszę przyznać, że ma swoje odchyłki czasem, ale ostrość była
też kiepska na początku - dopóki nie zmieniłem na porządną kartę grafiki
(matroxa). Obraz się zdecydowanie poprawił! Myślałem,że oszukują na grupie z
tą ostrością, ale czcionki są super itp... FAkt,że kupiłem używaną, i czasem
się coś krzaczy w Wordzie, ale spotykałem to we wszystkich znanych mi
kompach ;d
Co do Twojego posta, to może trafiłeś na gorszy egzemplarz??
pzdr,
<WojtaS>