nec fe991sb ostrość

Autor: PP <pemo74_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:37:45 MET

od paru dni jestem posiadaczem monitora nec fe991sb. do tej pory siedzialem
przy monitorze na kineskopie sony trinitron. po przesiadce na nec'a
stwierdzam ze moj stary monitor mial zdecydowanie lepsza ostrosc. czytalem
wiele komentarzy na temat znakomitej ostrosci w kupionym przezemnie modelu
nec'a a ja czuje sie zawiedziny. obraz wydaje sie nieostry, male czcionki
jakies rozmyte (przynajmniej w porownaniu z trinitronem). ciekaw jestem
jakie sa opinie innych posiadaczy tego modelu. moze to wada tylko mojego
egzemplarza.