Re: Co jest istotne przy wyborze monitora LCD?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 15:47:07 MET

> Albo rybki albo akwarium trzeba wybrac chyba ze ma sie duzo kasy i kupi
> się
> Eizo 17" za 2800zł ktory jest zarowno szybki (12-16ms) jak i ma super katy
> kolory.
>
> Do Twoich zastosowań to podpada mi w tej chwili NEC 1970 za ~2400zł 19"

Fajnie, spoko. :) Tylko troche nie wiem czego sie tyczy pojecie "Czas
reakcji matrycy". Jakos nie potrafie skumac jakiego parametru to dotyczy.
Czy to jest szybkosc zmiany kolorow pikseli? Pytam bo chcialbym wiedziec czy
da sie to sprawdzic testujac monitor przed zakupem.
Co do kasy to mysle ze moge przeznaczyc na to 2000-2500 PLN. Tez sie
zastanawialem nad frrma NEC oraz Sony, Philips i Samsung, ale jeszcze
konkretnego modelu nie okreslilem sobie.
pozdr.
Paweł