Re: Pentium II 400 a Cel 466 - co brac?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:18:02 MET

Uzytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> napisal
w wiadomosci news:rtu5s0dqdn2r0dpd4u2cc89hp8anvheil7@4ax.com...

Blad, nie xvid, tylko movix z plytki, bardzo fajny player:
http://movix.sourceforge.net/

> Fakt, filmy divx 4 i 5 na sterach z jakichs parszywych codecpackow nie
> chcialy chodzic. Na ffdshow spokojnie. AC3 tez chodzilo. Xvid tez. Na
> styk, ale chodzil.
>
> A ja dalej nie wiem, czy P2400, czy Cel 466...

Wiec, jesli bedziesz mogl podkrecic tego cleka i puscic go na szynie
100, to bedziesz mial 700 MHz co daje juz calkiem niezly wynik. Jesli
nie, to wez tego PII400, chociaz 7x75 to daje 556MHz na celku. A moze
plyta obsluzy czestotliwosci wyzsze niz 100 MHz dla szyny? Jesli tak,
to bezapelacyjnie ten PII

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl