Mam problem z detonatorami :(

Autor: Bluefish <Bluefish_at_plusnet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:09:57 MET

Witam !

Czy ktoś wie dlaczego detonatory nie chcą mi się uruchamiać ??

Wczoraj wywaliłem z dysku (prawdopodobie) trojana "services.exe" oraz plik
autorun.inf zgodnie z zaleceniami z jednej z grup dyskusyjnych. System po
tym padł, ale już udało mi się to przywrócić i system działa. Jest za to
problem z grafiką. Odinstalowałem sterowniki, uruchomiłem regcleana i
drivecleana. Zainstalowałem nowe sterowniki, po czym reset. Niestety po
resecie po sterownikach ani śladu :(

Co mam robić żeby to zadziałało ???

--
Pozdrawiam Bluefish