Re: zewnetrzy HDD - bez zasilacza

Autor: azbest <marxjo_at_u2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 12:32:05 MET

> Możesz zdradzić jaką masz tą kieszeń? Właśnie planuję zakup kieszeni
> ze złączem USB na dysk 2,5" i przyznam, że mam spory dylemat.

ja nie mialem, bo glownym czynnikiem przy wyborze byla cena

>Bardzo podobają mi się produkty firmy Welland, np. ME-940U2 lub ME-940U2F,

fakt, stylistyka ladna, choc cena....

> ale ciężko znaleźć jakieś opinie na ich temat w necie. Najbardziej
> kręci mnie jednak ME-940 z technologią On-The-Go pozwalającą na
> zgrywanie danych z aparatów cyfrowych bezpośrednio na dysk w tej
> kieszeni (bez udziału peceta). Może miałeś coś wspólnego z taką
> kieszenią (albo ktoś z grupowiczów)? Działa tak pięknie, jak w
> opisie urządzenia?

to jest produkt dla "mniejszosci". tak jak monitor plazmowy za 10k :) i
dlatego jest malo komentarzy.
Popyt tez wydaje mi sie ze niewielki, bo...nie obraz sie ale jest to funkcja
rzadko uzywala...
wydaje mi sie ze ta funkcja jest przereklamowana.
Co do poprawnego funkcjonowania...nie pisza ze funkcja ta dziala tylko z
jakims konkretnym filesystemem na HDD ?
Ot, obilo mi sie kiedys o uszy cus takiego....