Re: zewnetrzy HDD - bez zasilacza

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 12:50:13 MET

EP napisał:

> Mam samsunga 2,5" 40gb 5400obr 8mb cache + aluminiowa obudowa
> na usb2.0

Możesz zdradzić jaką masz tą kieszeń? Właśnie planuję zakup kieszeni
ze złączem USB na dysk 2,5" i przyznam, że mam spory dylemat. Bardzo
podobają mi się produkty firmy Welland, np. ME-940U2 lub ME-940U2F,
ale ciężko znaleźć jakieś opinie na ich temat w necie. Najbardziej
kręci mnie jednak ME-940 z technologią On-The-Go pozwalającą na
zgrywanie danych z aparatów cyfrowych bezpośrednio na dysk w tej
kieszeni (bez udziału peceta). Może miałeś coś wspólnego z taką
kieszenią (albo ktoś z grupowiczów)? Działa tak pięknie, jak w
opisie urządzenia?
http://www.welland.com.tw/html/otg/940otg.html

P.S.
Dysk który posiadam: Hitachi 2,5", model: DK239A-65, pojemność: 6,4
GB, DC +5V (0,5A).

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/