Re: Warszawska Gielda Komputerowa przy Stodole

Autor: Aksak <lechkawecki_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 12:28:45 MET

Zawsze wybieram gielde - raz ze na rowerze to tylko 10 minut (a jak sie
pojedzie kolo 9 w sobote to jest luzno i milo). Jesli chodzi o sprzet to
oczywiscie niektore rzeczy, nawet jak sa drozsze kupuje w okreslonym
miejscu, firmie ktora mnie nigdy nie zawiodla (reklamacje, podejscie...).
Jesli chodzi o ceny to zabieg jest prosty - patrze po ile co jest, robie
rekonesans, (oczywiscie majac dla porowanania ceny z netu w glowie) a jak
nie chce mi sie wracac na drugi koniec gieldy po zasilacz 10 zl tanszy na
przyklad to podchodze do innego sprzedawcy i mowie po ile widzialem i czy
spusci - zazwyczaj spuszczaja i mam z glowy lazenie.

No a tak poza konkurencja to lubie sobie obejrzec nowosci i ceny w jednym
miejscu raz na jakis czas.

Pozdrawiam

Aksak