Re: Mam Radeona 9600XT

Autor: BelYaal <belyaal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 11:08:41 MET

 jak chcesz płynnie grać w HL2 na max detalach to
> zdecydowanie trzeba dokupic jeszcze 4 potoki:).

Z HIV Life 2 nie mialem problemow i to na maksa wszystko bylo, moze dlatego,
ze Pentium 4 2.8 HT. Przycina mi sie tylko do tej pory DOOM 3 i tez z
wszystkim na maksa, a przycinal sie jedynie przy przejsciu z jednego pokoju
do drugiego i to na chwilke, niemniej posadzam tu jedynie o to, ze mam 512
MB. A pytanie mialem o karte ze wzgledu na to czy cos jeszcze moge z niej
wydusic, ewentualnie zrobic sobie gwiazdke i zamienic na cos wiecej