Re: Mam Radeona 9600XT

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 14:54:00 MET

> jak go podkrecisz to do 600Mhz pojdzie , ale nie wiem bo niemialem
> stycznosci z ta karta

Raczej nie pójdzie. Raczej na pewno. Ja mojego RadkaXP próbowałem wykręcić
na siłę ile się tylko da przy b. dobrym chłodzeniu ale rdzeń jest już tak
wyżyłowany że skoczy max o 30-40 mhz natomiast przy podkręceniu pamięci
nawet o 30 mhz zaczyna się w obudowie gotować, a niewiele brakuje żeby
kostki pamięci przetopiły kartę;)
Zatem wniosek taki. Radka9600xt nie podkręcisz jak byś chciał no i potoków
też nie odblokujesz. Karta i tak jest wydajna (chyba jedna z najlepszych na
rynku z 4 potokowych)jednak jak chcesz płynnie grać w HL2 na max detalach to
zdecydowanie trzeba dokupic jeszcze 4 potoki:).

Pozdrawiam
Bartek