Re: Warszawska Gielda Komputerowa przy Stodole

Autor: Jacek Ł. <jdlolokWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 09:39:03 MET

> Ciekawe jak jest Wasza opinia i doswiadczenia w kupowaniu sprzetu na WGK?
> Ja dosyc sceptycznie podchodze do niej,ale jak ma sie jakis dobry kontakt z
> kims kto tam handluje to mozna zrobic niezly interes.
> Ponadto wydaje mi sie ze kiedys ceny tam byly nizsze,a teraz niewiele
> odbiegaja od cen sklepowych.

Allegro moze jest tansze ale do gieldy przekonuje mnie.
1. Mam towar w reku i widze co kupuje,
2. mam od razu do niego gwarancje,
3. Jak cos jest zepsute (moze sie zdarzyc) od razu - tzn na drugi dzien- wymieniam.
Stosuje tu zasade, ze kupuje w soboty - wiecej towaru i ewentualna mozliwosc
wymiany w niedziele. No i staram sie kupowac od sprawdzonych sprzedawcow.
A ceny, sa jakie sa ale wiadomo ze wiekszosc sprzedawcow ma sklepy w tygodniu
wiec az tak strasznie ceny nie opuszcza :))
Zrobilem tak juz kilkadziesiat zestawow i jakos ten system dziala.

Pzdr
Jac