EIZO L586

Autor: michaljonca <irenasantorCIACH_at_yahoo.com>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 21:17:27 MET

witam,

szukam monitora LCD do obrobki grafiki + cad.
do tej pory do wyboru byly w zasadzie chyba tylko eizo coloredge i kika
nec'ow, ale niedawno na rynku pojawily sie monitory eizo z serii slimedge
(np. L568, L768), ktore maja 10 bitowa korekcje gamma, kontrast 1000:1 oraz
wyswietlaja 16.77 mln kolorow.

chcialbym sie dowiedziec jaka jest w takim razie roznica pomiedzy seria
slimedge i coloredge oprocz ceny, i czy te pierwsze nadaja sie do ww. zadan.
nie chodzi mi o idealne odwzorowanie kolorow, ale na tyle wierne, zebym mogl
wreszcie zrezygnowac z mojego LG (crt), ktory zaczyna sie sypac.

help.

pozdr.
michal