Re: Jaki monitor lcd?

Autor: Niebieski <news_krys_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 21:58:41 MET

Brzezi wrote:

> ostatnio kupowalem Neovo f415 za 890zl, ma kilka wad: brak DVI, nie za
> duze konty widzenia, nierownomierne podswietlanie widoczne na ciemnym tle,
> ale jak za ta kase to mysle ze nienajgorzej, odswierzanie tylko <30 ale w
> realu jest lepiej niz moj 25ms
>
> brak uszkodzonych pikseli, ogolnie bardzo mi sie podobal... i za taka
> cene...
>
> Pozdrawiam
> Brzezi

Dzięki za pomoc. Myślałem, że te najtańsze są bardzo marnej jakości.
Ostatecznie kupiłem w MediaMarkt monitor SIGMA TFT 1501M za 790zł :-) i nie
żałuję. Trochę się obiawiałem, że będą uszkodzone piksele, ale na szczęście
wszystko jest w porządku. Ciekaw jestem czy faktycznie mógłbym bez problemu
go wymienić, gdyby się pojawiły w ciągu najbliższych dni, tak jak mi mówił
sprzedawca w MM?

--
Pozdrawiam ..... Niebieski.