Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 18:42:48 MET

"Eneuel Leszek" cq4dg1$eue$1@korweta.task.gda.pl

> Sprawdziłem i pod WME, i pod WXP. Nic nie dało,
> dlatego pytam o dokładniejsze wskazówki. :)

Gwoli :) ścisłości -- skrót działa, jednak nie zmienia
to smutnego faktu, że po dotknięciu ramki z Nero -- na
przykład wówczas, gdy chcę zminimalizować okienko z Nero,
czyli złożyć je na pasek -- kursor zostaje podmieniony. :)

A jakoś nie ma ochoty przyglądać się procesowi nagrywania
poza nielicznymi przypadkami. :)

E. :)