Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 18:17:51 MET

"Michal Bien" Xns95C4ADA7CF1AAmbien@127.0.0.1

> Nie wiem o co Ci chodzi. Dziala normalne drag&drop i skrot klawiszowy
> [wole to drugie rozwiazanie - jest dla mnie wygodniejsze, tak samo jak nie
> uzywam explorera i drag&drop miedzy okienkami do kopiowania plikow].
> Dostales rozwiazanie, nie chcialo Ci sie sprawdzic co to daje - Twoja

Sprawdziłem i pod WME, i pod WXP. Nic nie dało,
dlatego pytam o dokładniejsze wskazówki. :)

> sprawa. Ale narzekanie ze wskaznik zle wyglada bo ustawilo sie w systemie
> odjechane kursory jest IMO co najmniej dziwne. Mnostow ludzi uzywa Nero -
> jestes pierwszy od ktorego slysze narzekanie na kursor. Nikt nie zmusza do
> uzywania Nero BR, skoro wolisz CloneCD i odjechane kursory - Twoja sprawa
> ale nie oczekuj ze ktos bedzie tracil czas i szukal w rejestrze ustawien do
> takiej popierdolki, skoro ja nie mam takich problemów.

Ja akurat wiem, gdzie tego szukać w rejestrze, :)
bo i ustawiłem te kursory nie poprzez klikanie,
ale poprzez stosowne modyfikacje w rejestrze.
(ale gdybym zastosował tradycyjne rozwiązanie -- też by kursor był podmieniany)

E. :)