Re: Wymiana zasilacza - nie za bardzo skomplikowane?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 16:24:09 MET

http://tinyurl.com/4ru8p jakiś
> zasilacz?

nie napisales jaki to sprzet, ale z pewnosci Zasilacz Mode Com
ATX-350GTF 350W PFC (tak naprawde jest to FSP Fortron, bardzo dobry
zasilacz) wystarczy ci az nadto, nie ma sensu nabijac kasy firmie
Chiewtec ktora ostatnio schodzi z jakoscia coraz nizej...

wymiana jest prosta - 4 srobki z tylu obudowy, odpinasz wszystkie
kable, przykrecasz nowy zasilacz w to miejsce i wlaczasz kable w
miejsce starych.. i to wszystko. Cala filozofia to nie upuscic
zasilacza po odkreceniu srobek (nic go wiecej nie trzyma) i nie wcisnac
na chama wtykow "do gory nogami"

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319