amd 64 kontra amd 64

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 10:40:15 MET

Witam
Tak chcialbym sobie na swieta polepszyc i ze wzgledu (jak zwykle :-) ) na
ograniczony budzet pomyslalem o takim upgrejdzie:
ASRock K8 comboZ Ali M1689 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15308)
i procesor AMD 64 3000+ .
I tu pojawia sie problem.
Czy warto jest zainwestowac i kupic procesor w technologii 754 (taki:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10455) czy lepiej dolozyc i kupic
939 (taki: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15019)?
Czy roznica w wydajnosci pomiedzy tymi 2ma AMDkami jest duza? Pytam o
odczucia natury praktycznej, tzn. jak to sie w praniu sprawdza czy gry
chodza odczuwalnie szybciej czy kompresja avi dostaje skrzydel :-) i w ogole
czy warto?
Teraz mam Bartona 2600+ na asroku ks8x. Wiem ze przydala by sie lepsza plyta
ale niestety wlasnie na plycie musze oszczedzic (latwo tania plyte pozniej
sprzedac).
Prosze o opinie

dzieki
zdrowko