Re: szum dysku

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 01:05:37 MET

adam wrote:
> Czy to przewrażliwienie, czy coś jednak niedobrego oznacza?
[ciach]

U mnie tak slychac, jak procesor jest bardziej obciazony (np. przez
klikanie mysza) i wtedy wentylator na CPU zaczyna szybciej sie obracac,
przez co wydaje inny szum.
A jesli to jednak dysk... Moze tak ma byc? Zauwazylem, ze moj Seagate
tez wydaje dziwne dzwieki. Dla pewnosci sprawdz dysk narzedziem
diagnostycznym ze strony producenta (jesli mam jakies watpliwosci, to to
wlasnie robie).

--
Łukasz Góralczyk
jid: liku@chrome.pl