szum dysku

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 16:54:55 MET

Czy to przewrażliwienie, czy coś jednak niedobrego oznacza?
Zwróciłem uwagę, kiedy pracowałem z plikiem excela, że w momencie wciskania
przycisku myszy da się usłyszeć lekki szum dysku. Ale to nie jest typowe
chrobotanie wynikające z wykonywania jakiejś operacji. Raczej wygląddało jak
jakieś sprzężenie. Szum nie był też zgrzytaniem uszkodzonego dysku. Po
prostu jakiś dodatkowy, wysoki, ale cichy dźwięk.
Aha, dysk to 40 gb samsung (drugi identyczny jako slave w kieszeni - to
raczej ten szumi)

mrzafka