Re: Podlaczanie LCD przez DVI - problem

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 22:49:10 MET

> marne to rozwiązanie :/
> PS
> Czeka mnie chyba to samo; jaką kartę kupiłeś?

Radeon 9550 Gigabyte (starannie planowałem własnie ten model od 2 miesięcy).
Monitorek LCD śmiga. Męczyłem się tylko kilka godzin ze sterownikami
(zainstalować trzeba te z http://www.omegadrivers.net/). Jej wydajność, w
porównaniu ze starym GeForce4 MX, rzuca na kolana (autentycznie!). I to bez
podkręcania. A tę kartę podobno można podkręcić aż nieprzyzwoicie.

Jeżeli więc grasz w gry 3D (ja gram raczej rzadko), to na Twoim miejscu nie
zastanawiałbym się ani chwili. Karta kosztuje ok. 270 - 280 zł.

--
Konrad "Carolus" Billewicz
-> http://www.carolus.pl