Re: samorestartujący się komp

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 14:28:35 MET

Sat, 18 Dec 2004 10:10:17 +0100, na pl.comp.pecet, marcinek napisał(a):

> czasami co godzinę czasami dopiero po kilku a czasami po 20 minutach
> pracowania, sam restartuje mi się komp, co może być tego przycznyną???,
> dzieje się tak dopiero od kilku dni, . mam aktualnego mksvira, więc wirus
> raczej odpada, może to jakaś przyczyna sprzętowa???
>
> mam p4 2.6 na gigabyte GA 8IPE1000 L 512 DDR grafika GF4 4200 TI z pasywnym
> chłodzeniem a na tym LCD samsung 710n podłączonego do wyjścia cyfrowego

zanim zaczniesz wymieniać ram, grafikę czy zasilacz ściągnij najnowsze
sterowniki- do wszystkiego! Mi się tak komputer resetował ponad rok
(dokładnie to co piszesz- czasem raz na kilka dni, a czasem 3 razy
w ciągu godziny). Zainstalowałem najnowsze stery od dźwięku,
odinstalowałem program do mierzenia temp na procku i... jak ręką
odjął: nia miałem resetu już nigdy więcej.
Masz pewnie xp; jeśli po resecie wyskakuje komunikat 'system odzyskał
sprawność...' to daj mu 'wyślij komunikat' o błędzie; napiszą Ci po chwili
które stery są felerne; odinstalujesz lub ściągniesz nowe i pewnie będzie
ok

pozdro