Re: tusz do atramentówki

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:26:23 MET

pią, 17 gru 2004 o 19:07 GMT, danonwoj napisał(a):

> zamierzam napełnić tusz kolorowy do mojego Lexmarka. Jaką firmę wybrać?
> Kiedyś kupiłem FullMarka to nie byłem zadowolony, ale może się coś zmieniło.
> CZarny tusz lexmarka napełniam ModeCom-em i muszę powiedzieć,że jest okey.
> Czy InkTec jest nadal dobrą firmą? Dziękuję z góry za odpowiedzi.

kolorowego jeszcze nie napelnialem, ale ostatnio kupilem zestaw do
napelnienia czarnego kartridza firmy ActiveJet, nie zauwazylem zadnej
roznicy w porownaniu do oryginalnego

kupilem go za 14zl, gdy nowy kartridz kosztuje 100zl!
mam leksmarka 3200

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][    MP3Blaster is playing now:             ]
[       Ekg: #3781111            ][    Title: You Owe Me Nothing In Return    ]