Re: Sapphire Radeon 9600XT + Zalman Z-80

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:19:48 MET

> Ile można wziąć za taka kartę? Uzywana 10 miesięcy, 256 MB RAM...

Wiesz, to naprawdę strasznie trudne :P
Zobacz jakie są ceny tej karty w sklepach, odlicz odpowiednią kwotę na
zachętę ale tak żebyś się czuł zadowolony i czekaj aż ktoś to kupi. Popatrz
po Allegro ( chociaż tam niekiedy tak zawyżone są ceny że hej ).
Ja mogę dać 10 zł - ale coś czuję że za tyle mi nie sprzedasz ;D

Pozdrawiam
MH