Re: problem z abitem nf7

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 15:49:42 MET

witam, mialem dokladnie to samo dokladnie z ta sama plyta, problem
przynajmniej u mnie lezal w wentylatorze na chipsecie, daj ja do servisu,
pewnie ci tam wladuja nowy bios i przeczyszcza wentylator ( ten typ tak ma,
a dokladniej pod wentylatorem czesto jest za duzo pasty i powoduje to slabe
chlodzenie), bo wyjeciu jej z servisu komp zaczal stabilnie chodzic, dla
bezpieczenstwa wymienilem jeszcze zasilacz ( megabajt 350w) na lepszy.
teraz wogole wiatrak jakis jaja robi przy odpalaniu, czasami po prostu za
glosno chodzi, strasznie burczy, ale juz u mnie na bioreczku lezy zalman
zm-nb47j i to powinno juz do konca zalatwic ten problem, pozdrawiam i
powodzenia z kompem, bo wiem jak to denerwuje