Re: tdk dvd+r

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 15:48:29 MET

> Na początek chciałem uścisnąć dłoń w geście gratulacji dwóm panom którzy
> pisali przede mną. Jak to fajnie powiedzieć "u mnie działa".

Moze zle zrozumialem, ale brzmi to jak "Nieznasz sie, i gadasz glupoty"

Jesli tak to nie rozumiem o co Ci chodzi.... wg. mnie TDK to dobre plytki a
autor postu zadal pytanie "wina plyt czy o co chodzi?" i moja odpowiedz to
"Raczej wina nagrywarki", i tu nie ma znaczenia czy BIOS czy cos innego.

> Polecam to- http://cdrinfo.pl/software/bios.php?id=4341124739 może pomoże.
> Jak nie to pytaj dalej.;)

Przeczytalem kawalek, reszte przeczytam kiedy indziej.

PS.
Opinia o TDK jest tylko moim zdaniem i nie kazdy sie musi ze mna zgadzac ;)

PS2
Nie jestem jasnowidzem i moglem sie mylic :)

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl