Re: Niemozliwa instalacja karty

Autor: Remek <costam_at_cos.tam>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 14:48:30 MET

Użytkownik "Tomek" <tomway@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpumjd$fqn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Prawdopodobnie masz źle przykręconą płytę. Przy krzywej obudowie (ściance
> lub stelarzu do którego jest zamocowana płyta) mocowanie zbyt wielu kołków
> i/lub zbyt mocne dokręcenie śrub powoduje wygięcie płyty. W takiej
sytuacji
> przestają stykać elementy wpięte w złącza. W momencie kiedy instalujesz
> kartę w złącze PCI lub AGP, dokręcając jej śledzia albo jeszcze bardziej
> wyginasz płytę albo karta przekrzywia się w slocie i zaczyna stykać nie
tym
> co trzeba.
> [...]

Mysle ze nie ma znaczenia jaki to typ plyty i karty skoro chodzilo to
dobrze ponad 2 lata.
Jednak czeste przerobki mogly nadwyrezyc mocowanie plyty.
Mysle ze tu moze tkwic problem (zle skrecona plyta badz poluzowana) pomoglo
wygiecie sledzii przynajmniej dziala modem i karta TV, choc z ta ostatnia
jednak sie wiaza problemy z brakiem sterownikow video:(
One sa na plycie od karty graficznej , ktora nadal nie daje sie w pelni
zainstalowac.
Nie pomaga dociskanie karty.
Sprawdze jednak te mocowania plyty glownej.
Dziekuje za pomysl:)
Hej

--
               Remek   www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.