Re: chlodzenie procesora Prescott: Arctic Cooling Freezer 7

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 14:26:47 MET

Dnia Fri, 17 Dec 2004 11:56:20 +0100, Andrzej napisał(a):

> Czesc!
> Mam Intel Prescott 2.8 GHz na socket 775 z wentylatorem "Freezer 7" firmy
> "Arctic Cooling"
> (http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=34&disc=)
> Wedlug informacji od producenta rezystancja termiczna tego wentyla to 0.19
> stopnia_C/Watt (oryginalny wentyl BOX ma 0.23 stopnia_C/Watt, Zalman
> CNPS7700-Cu przy Normal Mode ma 0.19 stopnia_C/Watt).
> U mnie "Freezer 7" kreci sie non-stop z 2600 RPM, jest przy tym dosc glosny,
> a efektywnosc chlodzenia jest fatalna. W stanie jalowym procesora jego
> [...]

Mozliwe takze ze w biosie masz moze ustawiony jakis warning, shutdown, or
something. Poza tym paste naloz odpowiednio, z moich doswiadczen wynika, ze
nakladanie pasty ma pierwszorzedne znaczenie. No i oczywiscie wentylacja
obudowy, sprobuj na otwartej i zamknietej.
U mnie w stresie (godzina w SETI) max 53 stopnie, a wentyl kreci sie na
1400rpm. Musisz sprawdzic.

pozdr.
Pawel

--
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)
---ThermalRight SP-94 + DELTA EFB0912HHE,