Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 18:03:39 MET

Michal Bien napisał:

> widzisz chyba emotikon na koncu i wiesz jak go nalezy
> interpretowac.

Toć właśnie odpisałem: uszczypliwie ale z przymrużeniem oka :)
Nie miałem nic złego na myśli. Jeśli przeholowałem, to przepraszam.

> W ktorym miejscu? [...] Pokaz mi prosze zastosowanie DVDR9 inne
> niz skopiowanie filmu o takiej dlugosci w jednym kawalku

Nie, proszę, nie rozwijajmy tego tematu, OK? To była tylko dygresja,
na którą raczej nie oczekiwałem jakiejś obronnej odpowiedzi.
Doskonale rozumiem sens twojej wypowiedzi w tamtym wątku. Chciałem
się tylko do czegoś przyczepić :) Ten post mi podpasował, więc się
przyczepiłem :))) Po prostu zaczyna mnie ostatnio męczyć temat
legalności poruszany na tej grupie. Nie o tym powinniśmy tu
rozmawiać, prawda?

> 1 DVDR+W starcza mi na 2 skompresowane wewnetrznie obrazy ghosta
> [zbundlowanego z plyta glowna jakbys chcial sie bardzo czepiac]

Hehehe :))) Rozwaliłeś mnie. Nie ma to jak ostrożność :) Oczywiście,
nie mam zamiaru już się więcej czepiać :).

> Ja tam trzymam oryginaly nosnikow oprogramowania zabunkrowane wraz
> z dokumentacja itp. razem w szafie. Jesli wymagana jest instalacja
> to instaluje sie z kopi instalacyjnej na dysku

Mniej więcej to miałem na myśli. W firmie cały soft typu BOX, MOLP,
OEM trzymam w szafie razem z papierami, nośnikami, pudełkami itd.
Oprócz tego mam na serwerze zasób Install na którym trzymam ich
kopie i z niego instaluję wszystko na pojedynczych końcówkach. Ale
systemy operacyjne (Win 98/2000/XP) instaluję z oryginalnych płytek
(wędruję do szafy i wyciągam pudełko przeznaczone do danego
komputera). Nigdy nie wpadłem na pomysł, żeby robić to z kopii
zapasowej - mam tyle nośników, że nawet jak mi 10 z nich zdechnie
to nic złego się nie stanie. Zawsze będę mógł wziąć kolejne :)

> W przypadku win2000 [...] na backupie nalozylem sobie wewnetrznie
> SP4 [...], IE6SP1 + najwieksze uaktualnienia

O, bardzo ładnie to zrobiłeś. Ja pokusiłem się tylko o integrację
Win 2000 + SP4 (ew. Win XP + SP1). Jakoś nigdy nie trafiłem na
materiały jak zintegrować również IE6SP1 + resztę update-ów, a sam
byłem chyba zbyt leniwy, żeby próbować doczytać gdzieś na stronie
Microsoftu albo w google-ach zagrzebać :) Ale prawdę mówiąc: dopiero
teraz sobie uświadomiłem, że poświęcając 2 godziny na zrobienie
takiej płytki zaoszczędziłbym potem kilkadziesiąt minut przy każdej
instalacji. Eeech, lenistwo :) A może brak czasu? Sam nie wiem.

> Wracajc do nagrywarek DVDRW [...] sluzy mi glownie do nagrywania
> filmow z DVB. [...] nie ma w tym nic nielegalnego

Racja, nawet nie ośmielę się polemizować :)

> Zaczynalem z pecetami w 1990 r.

No to też masz całkiem spory staż :). 1990 to dla mnie pamiętna
data. Właśnie wtedy zacząłem przepisywać moją pierwszą grę z C64 na
peceta. Na C64 napisałem pół na pół w basicu i assemblerze. Na
peceta tłukłem w paszczalaku i coś mi nie wyszło, bo działało 10x
wolniej niż na Commodore. Walczyłem z tym ze 2 lata i nigdy nie
udało mi się skończyć :(

> wtedy nawet w praktycie nie mozna bylo kupic normalnie softu.

No cóż... ja wtedy brałem 10 dyskietek 5,25" i jechałem do kumpla
na copy-party, bo nawet nie słyszałem o czymś takim jak "legalne
oprogramowanie" :).

> Nie jestem informatykiem :>

Nie twierdzę, że jesteś :) Ale IMO wiedzę masz wystarczającą, żeby
nim być - w dodatku tym "dobrym".
Tylko w piórka teraz nie obrośnij ;).

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/