Re: Problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" - niestabilny obraz.

Autor: adam <adam_at_dobremiasto.com.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 13:53:23 MET

> Mam następujący problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" : co
jakiś
> czas obraz zwęża się minimalnie w pionie. Są to krótkie drgnięcia,
niekiedy
> niemal niezauważalne.

To traczej wyłącznie wina samego monitora.
Mam NEC-a 771 FE i bardzo podobne zachowania. U mnie wygląda to tak: w wielu
wypadkach, po włączeniu kompa obraz jest w pionie ~ 2-3 mm węższy niż
powinien (nawet jesli ustawiałem "po brzegi". Po kilkunastu
(kilkudziesięciu) minutach "dochodzi do rozmiarów normalnych i tak zostaje.
Też próbowałem dojść o co chodzi, ale rzekomo w NECach to częsty feler. W
sumie średnio mi to przeszkadza, no ale raczej zaawansowanych grafik nie
tworzę ;)

adam