Problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" - niestabilny obraz.

Autor: <_at_cid>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 10:55:44 MET

Witam.

    Mam następujący problem z monitorem NEC MultiSync FE991SB 19" : co jakiś
czas obraz zwęża się minimalnie w pionie. Są to krótkie drgnięcia, niekiedy
niemal niezauważalne. A jednak - siedząc nad grafiką wektorową (np. w
Illustratorze) kazda niestabilnośc obrazu widoczna jest jak na dloni więc
szlag mnie trafia, bo nie wiem co jest grane. Wymineiłem kartę graficzną i
dalej jest to samo. Przymierzam się do testów z UPSem, bo łudzę się jeszcze,
że to może od sieci elektrycznej. A może to jakiś defekt płyty głównej? Już
sam nie wiem, co może być grane z tym sprzętem. Obawiam się, że to problem z
samym monitorem. Jeśli ktoś miał podobne problemy lub domyśla się, co może
być przyczyną takiego zachowania monitora, to proszę o odpowiedź. Z góry
dziękuję.

pozdv.