Re: Karta TV - jaka kupic?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 12:45:16 MET

Michal Bien napisał:

> Chcesz powiedziec ze dopuszczasz sie pomocnictwa w popelniniu
> przestepstwa, bo cyfrowe FTA w PL praktycznie nie istnieje? ;)

Odpowiem (zapytam) równie uszczypliwie (choć z przymróżeniem oka) -
czyżbyś w tym wątku: http://tinyurl.com/48c8u próbował nakłonić
rozmówcę do kopiowania filmów i oprogramowania na DVD? ;)
Tylko błagam - nie wysuwaj argumentów, że to mają być kopie na
użytek własny. Ja zetknąłem się raptem z jednym człowiekiem, który
wykonywał kopie posiadanych przez siebie oryginałów. Wszyscy
pozostali użytkują oryginały aż do zdarcia. Po co zatem kopiować
filmy DVD? ;) Chyba tylko po to, by popełniać przestępstwo?! :)

A teraz poważnie. Odpowiedz samemu sobie: czy w kwestii legalności
wszystkiego co powinno być legalne, ty też masz czyste sumienie? Czy
wiedzę, jaką zdobyłeś przez X lat swoich doświadczeń, zawdzięczasz
użytkowaniu tylko i wyłącznie legalnego (bądź darmowego) softu?
Prawdopodobnie po trosze znasz każdy z systemów Microsoftu - czy
posiadasz licencję na każdy z nich? Takich pytań mógłbym zadać
setki, ale sobie daruję. Jedno jest pewne: nie spotkałem _dobrego_
informatyka który wykształcił się w absolutnie legalny sposób. A
może stanowisz wyjątek od tej reguły?

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/