Re: A7V600 + Athlon XP 2500 + pozostałe stare części

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 02:22:52 MET

Użytkownik "Szkudnik" <niemam@maila.pl> napisał w wiadomości
news:cpq88f$agg$1@213.241.34.186...

> Czy są duże szanse, że wymieniona przeze mnie płyta główna nie będzie
> pasować do starej obudowy?
**
Jesli to ATX to raczej musi pasowac
Natomiast jesli zasilacz jest umiejscowiony pionowo (a pewnie tak jest) ,
mozesz miec klopot w montazu chlodzenia na CPU.

> Czy muszę zmienić zasilacz na 300W, bo aktualny może okazać się za słaby i
> tym samy spowodować jakieś problemy?
**
Zalezy od grafiki, ilosci napedow, pamieci.
Jest spora szansa, ze komputer ruszy i spora szansa, ze przy jakims skoku
napiecia wszystko pojdzie z dymem.

Nie mysl o 300 tylko o 350W.
Poszukaj w archiwum - zasilacze to staly temat.

--
Exar
'Hope is the first step on the road to disappointment'