A7V600 + Athlon XP 2500 + pozostałe stare części

Autor: Szkudnik <niemam_at_maila.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 21:53:57 MET

Witam
Zamierzam wymienić w swoim komputerze wymienione w temacie podzespoły.
Głównie mam pytania dotyczące zasilacza i obudowy. Aktualnie mam starą
obudowę Midi Tower (ATX) z zasilaczem 250W.
Czy są duże szanse, że wymieniona przeze mnie płyta główna nie będzie
pasować do starej obudowy?
Czy muszę zmienić zasilacz na 300W, bo aktualny może okazać się za słaby i
tym samy spowodować jakieś problemy?
Aktualnie posiadam PIII450 i płytę Shuttle HOT-661P?

Z góry dzięki
Szkudnik