Re: Sound Blaster 128PCI i trzaski, szumy podczas pracy.

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 00:16:49 MET

Niejaki/a Sławicki w wiadomości <news:cpnu71$b5a$1@opat.biskupin.wroc.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Masz podłączone wszystko do jakiejś listwy przepięciowej, a
> bynajmniej jakiegoś przedłużacza z bolcami, tak aby wszystkie obudowy
> (monitora i komputera głównie) spotkały się ?

Jest listwa przeciwprzepięciowa.

> Ale jeśli słyszysz w obydwu
> głośnikach to samo, to spróbuj przeinstalować stery SB i wyciszyć wyjście z
> CD-ROMa w regulatorze albo całość i czy dalej będzie trzeszczeć.

Przeinstalowałem sterowniki i jak ręką odjął :) Dzięki wielkie, tak właśnie
myślałem czy to nie jest software'owe czasem, ale skoro dotąd działało i
nagle nie działa... W każdym razie już gra i nie buczy :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//