Re: Komputer do 400zł internet,muzyka,filmy.

Autor: Artscape <artscape_at_bezspamu.artscape.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 23:14:32 MET

Norbert napisał(a):

> Na allegro w okoli okolicach ceny ktora podalem znalazlem:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=37156304
> Co wy na to?

Mam tego PII-400 w takiej samej obudowie - jest swietna! A ta
konfiguracja jest juz calkiem sensowna.

> No jest tez :
> http://allegro.pl/show_item.php?item=37362361
>
> Ale to juz ciut za duzo bo mimo ze ten komputer ma sieciowke to musze
> jeszcze jedna dokupic w takim razie a sprzedajacy nie chce nic spuscic.
> Czy miedzy tymi dwoma komputerami bedzie odczuwalna roznica?
>
> Ps...co sadzicie o instalacji na nich winXP...? Pojdzie do takich
> zastosowan jakie opisalem wyzej ?

Sieciowke kupisz juz za kilkanascie zl (3COM PCI). Win XP na tym bedzie
dzialac ale lepiej troszke pamieci dodac. IMHO dopytaj jaka karte
graficzna ma ten pierwszy, jesli Matroxa to bierz. Tam jest tez opcja
256 MB RAM za 499 to juz zupelnie bym sie chyba nie zastanawial. Acha,
czy one maja mysz i klawiature?

--
Pozdrawiam
Blazej