Re: Komputer do 400zł internet,muzyka,filmy.

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 19:46:48 MET

W artykule news:cpq02f$db0$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Artscape z adresu <artscape@bezspamu.artscape.pl> napisał(a):

> Pentium II do III na Allegro, ja kupilem PII-400 (HP Vectra) dla zony za
> 135 zl (bez dysku, 64 MB pamieci).

Na allegro w okoli okolicach ceny ktora podalem znalazlem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=37156304
Co wy na to?
No jest tez :
http://allegro.pl/show_item.php?item=37362361

Ale to juz ciut za duzo bo mimo ze ten komputer ma sieciowke to musze
jeszcze jedna dokupic w takim razie a sprzedajacy nie chce nic spuscic.
Czy miedzy tymi dwoma komputerami bedzie odczuwalna roznica?

Ps...co sadzicie o instalacji na nich winXP...? Pojdzie do takich
zastosowan jakie opisalem wyzej ?

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***