Re: Thinkpad T41 i replikator portów

Autor: D.M <dmalita_at_zsz-lezajsk.edu.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 22:00:09 MET

> Port RS232 jest niezaleznie od replikatora, nie ma tylko osobnego,
> zewnetrznego gniazda. Gniazdo takie jest w replikatorze. Wystarczy wiec,
ze
> port szeregowy bedzie wlaczony w Biosie (jest taka opcja). Laptopy z serii
> T4x sa znakomitymi maszynami i trudno do nich cokolwiek porownywac -
roznica
> klasy. Najlepsze podsumowanie jest na Tom's Hardware, seria T4x to Bentley
> wsrod laptopow:

Dzieki Kano za odpowiedź - Ale skoro jesteśmy przy temacie - może ktoś się
jeszcze wypowie
czy wewnątrz fabrycznego replikatora są tylko same "kabelki" czy też
jeszcze jakaś elektronika? Domyslam sie że same kabelki - ale czy mam rację?
chodzi mi o to czy istnieje (teoretycznie a może i praktycznie - jestem
elektronikiem) mozliwość dorobienia tylko samego RS232 z portu replikatora
(cos ala przejściówka)
Pozdrawiam
D.M